dilluns, 29 d’agost del 2011

De com amb imaginació, coneixements i ganes s'aconsegueix moltíssim






DE LAURA, LA PSICOMOTRICISTA INFANTIL QUE TENIM ARA A ABUGIDA COM A VOLUNTÀRIA


"De moment he ensenyat tota la tècnica de massatge complet (avui hem finalitzat) para Dagem, Nuriya (la cuidadora) ha après una part cada dia i al matí següent ella sola ho feia i jo li mirava per recolzar-li, té material amb imatges que jo li vaig preparar i no ha necessitat practicament ni mirar-ho, aprèn amb ganes i memoritza els passos perfectament, Dagem gaudeix com un boig i actualment centra molt més el cap, la mira, li somriu i han començat a aparèixer moviments en cintura escapular. D'altra banda estem realitzant exercicis que Nuriya aprèn per fer posteriorment, fent especial recalcament en l'endreçament de la cintura escapular amb subjecció i dissociació de cap per veure si els seus braços van cap a l'agarri i evoluciona més. Els treballem sobre matalasset, sobre pilota geganta de pilates i sobre el patinet que hem dissenyat per a ell i que li dóna gran autonomia i li facilita la participació en les mateixes activitats que els altres, incloent el desplaçament sense dependre d'estar damunt dels braços d'un adult, unicamente amb l'acompanyament i embranzida d'aquest, comprem fustes i Tacho va construir el prototip, avui mateix he acabat d'embuatar-ho i ho hem provat, gaudeix molt i els altres juguen amb ell.
Estic fent vendaje tapping en pectorals per obrir i afavorir moviments membres superiors evitant escurçaments musculars, Nuriya ho aprèn i ho farà. A més he ensenyat i lliurat el material amb fotos sobre alimentació, respiració, massatge clapping per eliminar moc i estimulació de la cavitat orofacial amb el material que vaig portar per a això i que ja està cada dia en la boseta de Dagem.
A més he fabricat diverses fèrules, una per al descans del coll i elevació de barbeta en sedestación, una per a cada mà per a la seva obertura en repòs i una per a cada colze per donar extensió i funcionalitat a ambdós membres superiors. Jo no vaig poder portar material termoplàstic i les he fet amb guix però li van bé, la meva idea era fer-les en arribar a Espanya amb material termoplàstic i que les portés la primera persona que vingués.

T'envio foto del patinet adaptat que li vam fer, i una altra amb el patinet embuatat i treballant amb l'el control cefàlic i l'endreçament de pectorals".