dijous, 28 de febrer del 2013

Sud de Tailandia, gener de 2013


Una Vista Meravellosa per a Ulls Cansats!


 La Muntanya dels Micos, Sud de Tailàndia, Gener 2013.

Vaig estar allí a la Muntanya dels Micos amb una borsa taronja plena d'ulleres de sol i ulleres de prescripció que em va donar el doctor Stoma, que li havien estat donadas i em vaig trobar amb un monjo budista (que intentava esquivar els micos) perquè estaven molt interessats en la borsa taronja.
En el meu anglès simplificat li intentava explicar per què? on? i com? Per fi crec que em va entendre i fins i tot es va provar uns parells.
Això em va donar una gran satisfacció i espero que algunes persones es beneficiïn de les ulleres i algun dia, potser, recordaran a una senyora estrangera que va aparèixer de sobte amb una borsa d'ulleres.


Caron Long. Mallorca, Espanya.