dijous, 26 de febrer del 2009

Joves ONGers: Un nen solidari

Avui m'ha trucat al treball la mare d'un nen pacient de la nostra consulta ja que el seu fill volia venir a veure'm però no per causes de salut.
Els vaig dir que el millor seria que vinguessin prop de les sis de la tarda i així ho van fer. El nen, que es diu Antón, va entrar amb pas ferm i amb una carta a la mà que va obrir i em va llegir:

"Hola Dr. Stoma. Aquests diners són per als nens i les nenes que tu ajudes. Espero que puguin fer col·legis, alimentar-se...... En comptes de regals he dit als meus amics que em donin diners perquè tu facis els col·legis per als pobres.
Antón."

Antón va complir set anys fa uns dies i va demanar als seus amics que en comptes de regals li donessin diners per a nens pobres. Es veia a Antón molt segur del que feia i a mi se'm va fer un nus en la gola.